A 9. osztály szecskaavatójáról
Egy héttel a kicsik előtt volt a kilencedik évfolyam szecskaavatója, ahol nagyon sok izgalmas és vicces feladatot láthattunk. A tizenkettedikesek már egész héten gyötörték a 9. “a” és “b” osztályt. Majd eljött a péntek délután, ahol ezeknek a diákoknak úszósapkában, pizsamanadrágban, mamuszban és láthatósági mellényben, vagy ehhez hasonló öltözetben kellett megjelenniük. Mi személy szerint – akik kintről szemléltük az eseményeket – nagyon jól éreztük magunkat. Egy percig sem unatkoztunk, mert mindig jött valami újdonság. Volt, akinek takarítana kellett, esetleg egy színjátékot eljátszania, vagy épp szerelmes verset írnia. Nekünk az is tetszett, hogy egyes feladatok alatt vagy között különféle zenéket játszottak. Összegezve nagyon jól tettük, hogy elmentünk és megnéztük a szecskaavatót, mert egy élménnyel gazdagabbak lettünk.
Gembiczki Enikő és Pozsgai Alexa, 9.N
A „kicsik” (5. osztályosok) szecskaavatójáról két 6.-os és egy 5.-es szemszögéből
Október 19-én sor került a kicsik szecskaavatójára is, amit az 5. és a 6. osztály egyaránt izgatottan várt. Az idősebbik osztály már azon a héten elkezdte a „szivatásokat”. Hétfőn a fiúk rózsaszínben a lányok pedig kékben jelentek meg.
Hétfő
Feladat: Hétfőn az volt a feladatunk, hogy a fiúknak rózsaszínbe, a lányoknak kékbe kellett menniük.
Nap: Először be kellett járni az iskolát a hatodikosokkal. Mindenkit leellenőriztek. Pont ezen a napon volt úszásunk, ezért így vonultunk le az uszodáig.
Kedden az 1. emeleten négyütemű fekvőtámaszokat csináltak.
Kedd
Feladat: Tíz darab négyütemű fekvőtámasz a tanári előtt a második szünetben.
Nap: A tanári előtt volt négyzet alakzatban egy vastag szalag, azon belül kellett csinálni a négyütemű fekvőtámaszokat. A szalagot a hatodikosok fogták, a gyakorlatot Peti bácsi vezényelte.
Szerdán pedig a hatodik osztály pár tanulója által kitalált táncot kellett eltáncolniuk, amit két 6. osztályos lány tanított be az újdonsült diákoknak.
Szerda
Feladat: Szambacsucsamcsé tánc volt a 6.n-ben.
Nap: Az osztályból senki nem tudta, hogy mi az a szambacsucsamcsé. Amikor bementünk, nagy nehezen párokba álltunk, és eltáncoltuk. Először megmutatták, utána mi megcsináltuk. Ajánlom, hogy mindenki próbálja ki. Részletek a hatodikosoknál.
Csütörtökön könnyebb feladatot kaptak a kicsik, mivel az október 23-ai ünnepély is arra a napra esett, ezért egyszerűen csak egy papucsot kellett felvenniük zoknival.
Csütörtök
Feladat: Papucsban kellett menni.
Nap: Először cipőbe jött mindenki, mert aznap volt az október 23-ai iskolai ünnepség. Utána mindenki átvette a papucsát. Így mentünk ebédelni is.
Pénteken a 6.-osok korán megkezdték a készülődést a délutáni bulira. Miután a kisgimis diákok kezdtek szivárogni a helyszínre, mindenki elfoglalta a helyét és kezdetét vette a beavatás. Az 5.-eseket arra kérte a szivató osztály, hogy bohócnak kifestve és szaggatott ruhába jelenjenek meg.
Miután mindenki helyet foglalt, az osztály köszöntötte a jelenlévőket. Majd kezdetét vették az érdekesebbnél-érdekesebb, viccesebbnél-viccesebb feladatok, például gördeszkázni WC pumpa segítségével, csukott szemmel puding evés stb., amit mindenki szívesen nézett és csinált is. Majd miután mindenkire sor került, már csak az eskü volt hátra a buli előtt. Az 5.-esek mondatról-mondatra követték és ismételték, amit az idősebbik osztály mondott. Ezt követően megkezdődött a buli, ahol mindenki jól szórakozott, és jól érezte magát.
Péntek
A nagy nap
Feladat: Este bohócnak kifestve kellett jönni.
Nap: Nagyon vártuk az estét. Először voltak a feladatok. Kicsit izgultunk, hogy mit kell majd csinálnunk. Szerintem ötletesek voltak teendők. Nekem az volt a feladatom, hogy tojást kellett dobálnom az egyik osztálytársammal egymásnak 20-szor úgy, hogy ne essen le. Azután volt a disco, szalagokat is lehetett venni egymásnak. Akinek a végén a legtöbb szalagja volt az lett a bálkirály és a bálkirálynő. Finom szendvicseket, rágcsálnivalókat és sütiket hoztak a hatodikosok.
Egész héten nagyon jól éreztük magunkat. Büszkék vagyunk rá, hogy már felavatott gimisek vagyunk. Már hétfőn elkezdtük tervezni, hogy mit fognak csinálni jövőre az ötödikesek.
Gembiczki Emilia és Pozsgai Aliz, 6.N
Fenyvesi Merse Dániel, 5.N